1 december 2021

Een flowbot ter ondersteuning op de website.

2 min read

Wij als consument bestellen heel veel online. Dit kan alle kanten op met kleding maar tegenwoordig ook boodschappen. Deze bestellingen moeten natuurlijk ook op de juiste plek afgeleverd worden. Bezorgers werken zich tegenwoordig met alle online bestellingen in de rondte. De planning wordt opgemaakt en de bezorger moet zich hier maar aan houden. Helaas komt het voor dat er soms een vertraging in de bezorging zit. Dit is echter niet iets wat consumenten snel zien of te weten komen. Vaak loopt dit dan naar een ontevreden klant of een ongeduldige klant.

Een flowbot die helpt met tracken van je pakketje.

Als consument hang je dan snel bij het bedrijf aan de lijn met de vraag waar je pakket blijft. Helaas is dit niet altijd iets wat een bedrijf in kan zien. Een bedrijf werkt vaak met een externe vervoerder en deze vervoerder is daarna verantwoordelijk voor het pakket en de uitlevering hier van. Het kan prettig zijn voor de consument om ook buiten openingstijden een aanspreekpunt te hebben als hij of zij vragen heeft. Zo weet de  consument waar die aan toe is en is er geruststelling en vertrouwen. De flowbot kan bijvoorbeeld aangeven wanneer er contact wordt opgenomen en de vraag doorzetten naar de juiste afdeling.

Chatkracht helpt je graag met het optimaliseren van je online klantenservice.

Een online klantenservice kan altijd verbeterd worden. Of dit nou buiten of binnen openingstijden is, er zijn genoeg mogelijkheden. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en komt graag met je in contact omtrent de mogelijkheden. Onder het genot van een kopje koffie bespreken we dan graag de mogelijkheden die wij kunnen bieden om jouw online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Start een chat of neem telefonisch contact op hier over en test het uit!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *